אוקיי אז זה מדריך איך לשנות בפקודה רייטים של מסוס ושל דרופס דרך המשחק!
נתחילל :
נתחיל בלשנות מסוס רייט :
כנסו תיקייה של הריפאק שלכם ואז ל- MapleStoryServer ושמה תחפשו drops.cpp
ואז שמה תוסיפו את זה :
CODE
void Mobs::setMESO(int rate){
MESODROP = rate;
}
ואז לכו ל- Mobs.h ותחפשו את זה :
CODE
static void dieMob(Player* player, Mob* mob, int n);
אחרי שמצאתם את זה תוסיפו מתחת לזה(אחרי הסוגריים) את זה:
CODE
static void setMESO(int rate);
אחר-כך לכו ל- Players.cpp ותוסיפו שמה את זה :
CODE
else if(strcmp(command, "rmeso") == 0){
Mobs::setMESO(strval(strtok_s(NULL, " ",&next_token)));
PlayersPacket::showMassage("The Mesos rate has changed!", 0);
printf ("%s has changed the mesos rate!\n", player->getName());
}
זהו.
עכשיו נעבור ללשנות רייט של דרופס :
לכו עוד פעם ל- drops.cpp ותוסיפו את זה הכי למטה :
CODE
void Mobs::setDROP(int rate){
DROPRATE = rate;
}
עכשיו לכו ל -Mobs.h ותחפשו את זה :
CODE
static void dieMob(Player* player, Mob* mob, int n);
אחרי שמצאתם את זה תוסיפו את זה מתחת :
CODE
static void setDROP(int rate);
ואז לכו ל- Players.cpp ושמה תוסיפו את זה:
CODE
else if(strcmp(command, "rdrop") == 0){
Mobs::setDROP(strval(strtok_s(NULL, " ",&next_token)));
PlayersPacket::showMassage("The Drop rate has changed!", 0);
printf ("%s has changed the drop rate!\n", player->getName());
}
ואז תשמרו הכול וזהו, סיימנו =].
הפקודות לשנות מסוס ורייט הם :
rmeso !NUMBER
rdrop NUMBER!
. ה-NUMBER אומר הרייט שאתם רוצים.
עריכה:התבלבלתי זה מסוס ודרופ.. =)